Dem samarbejder vi med
Danske Commodities
Coaching er en vigtig ledelseskompetence, som alle virksomhedens ledere skal lære at mestre.
SE CASE OM DANSKE COMMODITIESLån & Spar
Erfarne medarbejdere er vigtige for os. Vi vil sikre alle en god karriere - uanset alder.
SE CASE OM LÅN & SPAR...
Sparekassen Kronjylland
Coching udvikler lederaspiranter på sparekassens interne lederuddannelse
SE CASE OM SPAREKASSENAarsleff
Et fælles sprog og konkrete værktøjer gør medarbejderne bedre til at forebygge og håndtere stress.
se case om per aarsleff...
Wavemaker
Coaching fremmer trivslen og de sunde arbejdsvaner i en performancekultur.
se case om wavemakerVestergaard Company
Hyppige trivselsmålinger gør Vestergaard i stand til at handle på mistrivsel.
se case om vestergaard...
Gigtforeningen
Nyt ledelsesteam gik fra dygtige solister til harmonisk orkester.
Se case om Gigtforeningen...
Horsens kommune
Senkarriereforløb fastholder de ældste medarbejdere - og sikrer trivsel
se case om horsens kommuneVELUX
Ingen medarbejdere blev ladt i stikken, da VELUX lukkede sin fabrik.
SE CASE OM VELUX...
VIA University College
En opsigelsesrunde krævede tæt samarbejde mellem ledelse, HR og samarbejdsudvalg.
SE CASE OM VIABang & Olufsen
Corona lockdown tvang B&O til at gennemføre en større afskedigelsesrunde digitalt.
Se case om B&OVi samarbejder også med
...
Kellogs
"Hvem tør komme ud af sit kontor for at være der, hvor det virkelig gør ondt?"
LÆS HISTORIEN FRA KELLOGSSystematic
"Selv om det hører med til at være leder, er det hårdt at se deres smerte"
LÆS HISTORIEN FRA SYSTEMATIC...
Miljøstyrelsen
"Ingen kan jo sige, at nu er jeg kompetent i resten af mit arbejdsliv"
LÆS HISTORIEN FRA MILJØSTYRELSEN...
...
JN Data
"Vi får hurtigere vores ledere med på de forandringer, vi skal igennem"
LÆS HISTORIEN FRA JN DATALolland Kommune
"Jeg kan sagtens få 10 gode år i en medarbejder på 55"
LÆS HISTORIEN FRA LOLLAND KOMMUNE...
Vores kunder anbefaler AS3 Transition
Vi har stillet vores kunder spørgsmålet: ”Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale AS3 til en ven, kollega eller forretningsforbindelse?”
Svarene måles i en såkaldt Net Promotor Score (NPS), som er en internationalt anerkendt og udbredt metode, der angiver, hvor loyale kunder organisationen har.
Skalaen går fra -100 til +100, og en score over 0 betragtes som god. Er den over 50, er det usædvanligt godt.
AS3 Transitions score ligger på 72, hvilket vi er meget stolte over. Vi prioriterer nemlig tillid, gode relationer og et langvarigt samarbejde højere end noget andet.
Svarene dækker både kunder inden for outplacement, stress & trivsel samt coaching.
8.000 får vores nyhedsbrev. Gør du?
Hver 3. uge deler vi vores viden om det gode arbejdsliv, HR og ledelse med dig.
Find inspiration til HR og ledelse i vores +200 artikler og videoer om ledelse, trivsel & stress, coaching og opsigelser
Få masser af viden og inspiration på bloggen