

...

Kellogs
"Hvem tør komme ud af sit kontor for at være der, hvor det virkelig gør ondt?"
LÆS HISTORIEN FRA KELLOGS
Systematic
"Selv om det hører med til at være leder, er det hårdt at se deres smerte"
LÆS HISTORIEN FRA SYSTEMATIC...

Miljøstyrelsen
"Ingen kan jo sige, at nu er jeg kompetent i resten af mit arbejdsliv"
LÆS HISTORIEN FRA MILJØSTYRELSEN
...


...

JN Data
"Vi får hurtigere vores ledere med på de forandringer, vi skal igennem"
LÆS HISTORIEN FRA JN DATA
Lolland Kommune
"Jeg kan sagtens få 10 gode år i en medarbejder på 55"
LÆS HISTORIEN FRA LOLLAND KOMMUNE
...
Vores kunder anbefaler AS3 Transition
Vi har stillet vores kunder spørgsmålet: ”Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale AS3 til en ven, kollega eller forretningsforbindelse?”
Svarene måles i en såkaldt Net Promotor Score (NPS), som er en internationalt anerkendt og udbredt metode, der angiver, hvor loyale kunder organisationen har.
Skalaen går fra -100 til +100, og en score over 0 betragtes som god. Er den over 50, er det usædvanligt godt.
AS3 Transitions score ligger på 72, hvilket vi er meget stolte over. Vi prioriterer nemlig tillid, gode relationer og et langvarigt samarbejde højere end noget andet.
Svarene dækker både kunder inden for outplacement, stress & trivsel samt coaching.
Over 6.000 får vores nyhedsbrev. Gør du?
To gange om måneden deler vi vores viden om det gode arbejdsliv, outplacement, stress, trivsel og coaching.
Find inspiration til HR og Ledelse i vores +200 artikler og videoer om opsigelser, trivsel & stress, coaching og forandringsledelse
Få masser af viden og inspiration på bloggen