BESØG DANMARKS BEDSTE LEDELSESBLOG 2016

Vil du - også - anbefale AS3 Transition til andre? For det vil vores kunder…

Hvis du køber en ydelse hos AS3 Transition, er der stor sandsynlighed for, at vi lever op til dine forventninger. Det viser en undersøgelse, som Solution Surveys har lavet på vores vegne i oktotober 2017.   

I undersøgelsen er næsten 500 af vores største kunder blevet spurgt om, hvordan de opfatter samarbejdet med os.

Næsten halvdelen af de adspurgte kunder (47 %)svarede på undersøgelsen, og deres svar viser, at den samlede tilfredshed ligger på 85 %. Til sammenligning er Solution Surveys’ benchmark fra lignende undersøgelser gennem de sidste fem år på 74 %.

Du kan trygt anbefale os til andre

Et centralt spørgsmål i undersøgelsen lyder: ”Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale AS3 til en ven, kollega eller forretningsforbindelse?”

De svar, der er kommet på dette spørgsmål, måles i det, man kalder for Net Promotor score (NPS) - en internationalt anerkendt og brugt metode til at angive, hvor loyale kunder man har.

Skalaen går fra -100 til +100, og en score over 0 betragtes normalt som god. Er den over 50, er det excellent. Vores ligger på hele 72,5.

Klar til et fortsat samarbejde

Forventningerne til vores ydelser, kontaktfrekvens og engagement vurderes ligeledes meget højt af vores kunder.

Flertallet fortæller også, at forholdet mellem pris og kvalitet er passende, mens det sted, vi scorer lavest, handler om, hvor bredt forankret vi er i den enkelte virksomhed frem for hos en enkelt person.

Samlet set udtrykker vores kunder stor tilfredshed med samarbejdet med AS3 Transition, hvilket kommer til udtryk, når 95 % svarer, at de er klar til at fastholde eller øge samarbejdet med os.

I dag kender vores kunder primært AS3 Transition for outplacement, men flere og flere begynder også at kende os for stresshåndtering, coaching og executive outplacement.

Har du lyst til at kontakte os, kan du gøre det her.

Kontakt mig

Udfyld felterne, så kontakter vi dig